Farouk Omar Türkçe Altyazılı

Dizi-mag’da 23. bölümden sonrası yayınlanmadığı için bana  geri kalan bölümlerin nereden izlenebileceğini soranlar oluyor. Valla bana sorarsanız tavsiyem videoları ve altyazılarını indirerek izlemenizdir.  Evet uğraşacaksınız ama elinizde böylesine güzel bir dizi arşivi olacak, değmez mi?

Ne yapacağınızı anlatayım.🙂

  • Mozilla Firefox’u açıyorsunuz
  • Buradan Download Helper’ı indiriyorsunuz.
  • Buradan da orjinal videoları indiriyorsunuz.
  • Buradan da altyazıları indireceksiniz.

Videoyu nasıl indireceğinizi göstereyim.

Untitled 1

Bu kadar basit aslında, dizi-mag’ı beklemeyin.😀

Ama ben indiremem uğraşamam diyorsanız da altyazılı olarak bu linkten izleyebilirsiniz.

http://www.dailymotion.com/slmncmgl#video=x12i9h5

Farouk Omar Türkçe Altyazılı” üzerine 6 yorum

  1. Biri yardımcı olsun yönlendirdiğiniz sayfada orjinal videoları bulamıyorum ingilizce altyazılılar çıkıyor bende onu indirdim dediklerinizi yaptım ama altyazıyı filmin üstüne sürükleyince açmıyor acil cevap lütfen

    • Videoları indiriyorsunuz, altyazıları indiriyorsunuz. Sonra videoları açtığınızda altyazıyı üzerine sürüklüyorsunuz.🙂

  2. Alt yazilar inmiyor.
    verdiginiz linkte de alt yazili 1 tane bolum var.
    Yardimci olursaniz cok sevinirim

Bir Cevap Yazın

