Mimler Mimler :D

Daha Temmuz ayında Esra arkadaşım bu yazısında beni mimlemişti ve ben de ancak bugün yazayım artık dedim.😀

Cevapladığım ilk mim olacağı için heyecanlıyım. :p
Mimin konusu takıntılar… Fazla mı az mı bilmiyorum. Yazdıkça aklıma gelir artık. :p
Ellerimi yıkadıktan sonra mutlaka ama mutlaka krem sürerim, krem sürmeden hiçbir şeye dokunamam. Yanımda krem yoksa yandım demektir.😀 Ellerimi yumruk şeklinde sıkarım ki hiçbir şeye dokunmayayım. :S:/😦
Bana ait olan bir eşyaya (kalem, telefon, laptop gibi) birinin dokunması beni sinir eder.
Evde terliksiz dolaşamıyorum. Eskiden terlik takıntısı olanlara gülerdim, o yüzden başıma geldi sanırım.
Bir şey yiyeyim veya yemeyeyim sürekli dişlerimi fırçalama ihtiyacı duyuyorum.
Sigara kokusundan nefret ederim. Bir şekilde kokusu sinmişse üzerime iki dakika bile sabredemem o kokusuna. Mutlaka kıyafetimi değiştiririm.
Başladığım bir işi bitirmeden başından kalkmak istemem. 5 günlük bir işi 1 günde bitirme takıntım beni mahvetmiştir çoğu zaman.
Bugüne kadar bana verilen sözlerin bir çoğu son anda tutulmadığı için artık biri bana söz verdiğinde sürekli “Söz mü?” diye sorma takıntım var nedense hep gerek duyuyorum buna ve bu huyumdan nefret ediyorum. Sözünde durmayan insanlardan ölesiye nefret ederim.
Deri veya demir şeye dokunduğumda o kokuyu elimde de alınca resmen deliririm.
Yazdıkça aklıma geliyor demiştim ve şimdi aklıma geldi. Okul dönemlerimde sınav saatlerini veya sınav günlerini yanlış biliyorum gibi bir takıntı oluşurdu bende. Sürekli sürekli gününü saatine bakar kontrol ederdim. Sonra arkadaşlara sorardım belki yanlış görmüşümdür falan diye. Hala rüyalarıma girer ve ben gününü ya da saatini hep kaçırmış olurum rüyamda. Tam bir kabus.😦
En belirgin takıntılarım bunlar. Fazla yok sanırım.😛

———————————————————-

Diğer bir mime geçiyorum.

Bu akşam mim yazasım geldiği için bir de Mydestiny yani Naz arkadaşım beni bu miminde mimledi. Kendisine burdan teşekkür ediyorum.😀

Ve cevaplamam gereken 11 soru ve cevapları😀

*Hayatının kitabı?

Monte Kristo Kontu…

Bu soruyu okuduğumda aklıma gelen ilk kitap bu oldu.🙂

*En en en sevdiğin film?

Yapay Zeka…

936full-a.i.-artificial-intelligence-screenshot

Çocukluğumdan beri annesiz çocuklara karşı sevgi duymuşumdur.

Bu filmi izlediğimde o kadar ağladım o kadar ağladım ki anlatamam…

İnsan olma umuduyla mavi periye yıllar yıllar boyunca yalvarıyordu.😦😦

davd_and_his_mother_in_ai_artificial_intelligenceBurada da annesine kavuşmuştu sonunda. Yazarken bile duygulandım.😦

6kaRjheo

Şu resime bakar mısınız ya. Gel de ağlama şimdi.😦😦😦

*En sevdiğin kitap cümlesi/paragrafı?

Bu soruyu aklıma gelince düzenleyeceğim.😀

*En sevdiğin dizi?

Hz. Ömer

İzlemeyen varsa Türkçe altyazılı yaptığım şu videoyu tavsiye ederim.

Bu diziyi izlediğimde peygamber efendimizden sonraki İslam tarihi hakkında hiçbir bilgim olmadığını anladım.

*Görmeyi istediğin ülke?

Suudi Arabistan

*Yarım bıraktığın kitap(lar)?

Genelde yarım bırakmıyorum. Bırakırsam da ilk 10 sayfası sarmazsa bırakırım. Ona da daha başlamadan bırakmak diyebiliriz sanırım. En son Gogol – Ölü Canlar kitabını bıraktım ama yeniden okuyacağım inşallah.

*En sevdiğin Yeşilçam filmi?

Yeşilçam filmlerini severim. Ne zaman rastlasam izlemek isterim ve özellikle Türkan Şoray-Kadir İnanır filmlerini ayrı severim.

Ama en sevdiğim film Kadir İnanır & Nejla Nazır filmi olan Köprü.

*Eğitim hayatın boyunca en sevdiğin ve en nefret ettiğin dersler?

En sevdiğim ders Matematik ve Yüksek Matematik en nefret ettiğim ders ise Felsefe dersiydi.

(Öğretmenin de etkisi vardı nefret etmemde)

*Uğurlu eşyan var mı?

Hayır yok. Uğur-uğursuzluk gibi şeylere inanmıyorum.

*Bıkmadan dinlediğin şarkı/şarkıcı?

Şarkı: DT8 Project – As The Days Grow Old

Şarkıcı olarak ise bu aralar Amr Diab dinliyorum.

*Blog okumak mı yazmak mı daha eğlenceli?

Fazla yazan biri değilim. Sanırım okumak daha eğlenceli.😀

——————————————————

Demiştim ya canım bugün mim yazmak istedi diye. Bir başka mim paslayan arkadaşım da Balance idi.

Kendisine de çok teşekkür ediyorum.😀

Şuan olsa çok sevinirim.

Valla teyzemi o kadar çok özledim ki şuan kapıyı açıp “Ben geldim.” dese çok sevinirdim.

Şimdi orada olmak vardı.

Sevdiğim insanlar neredeyse orada olmak isterdim desem yalan olmaz.

Ama özellikle bir yer adı söylemem gerekirse şu resimdeki yer neresiyse orada olmayı gerçekten çok isterdim.

nature-wallpaper-1366x768-005

Ah nerede o eski günler… Sahi insanlar neden geçmişe özlem duyar?

Eskiden internet yoktu. İnsanlar kopuk değillerdi birbirinden.

İnsanların eğlenmek için birbirine ihtiyacı vardı.

Şimdi kimsenin kimseye ihtiyacı kalmadı bence ve bu da insanları duygusuzlaştırdı.

Daha kırıcı daha yıkıcıyız insanlara karşı. :(((

Özlüyorum:

Sevdiğim ve uzun yıllar görmediğim insanları özlüyorum.

Orta okul arkadaşlarımı özlüyorum ki en sevdiğim dönem orta okul dönemimdi,

öyle ki milli tatiller hafta sonlarına denk gelsin isterdim.😦

Çok severim:

İlgili olduğum bir konuda araştırma yapmayı, sevdiğim insanlarla sohbet etmeyi çok severim.

Deniz canlıları ile ilgili belgesel izlemeyi de çok seviyorum.

Nefret ederim:

Sözünde durmayan insanlardan nefret ederim. Bilmiş insanlardan ölesiye nefret ederim.

Bir şeye odaklanmaya çalıştığım zaman gürültü çıkarılırsa deliye dönerim.

Çok çabuk sinirlenen bir insanım her şeyden nefret edebiliyorum bazen.

Bugünlerde çok dinledim:

Ame Diab – Tamally Maak

Şimdiki Ruh Halim

Mim yazmaya alışkın olmadığım için yoruldum sanırım.😀

—————————————

Birini paslamam gerekiyor ama onu da sonraya bıraktım. Yoruldum cidden.😛

Mimler Mimler :D” üzerine 7 yorum

    • 3 mimi birden yazdım. Olayı çözemeden yazınca anlaşılmaz oldu biraz. Yeni mim yazınca ancak alışıcam sanırım.😛

  1. Mim okumak eğlenceli🙂 terlik konusu genelde hepimizde var sanırım ama benimle en ortak olan kısım herşeyden nefret edebilirim kısmı ve sınav tarihlerinden emin olamama durumu😀 kendine güvensizmiş gibi hissettiriyor yahu:/ eline sağlık güzel yazı olmuş😉

      • hehe bu okul süresi içinde zor ama bulduğum bir fırsatta blog düşünüyorum😉
        nefret edebilirim hemde en sevdiğim kişiden/şeyden bile😦 çok şükürki o duygu kalıcı olmuyor, ama o anda yanıma yaklaşılmaması gerek o.O

  2. Amaninnn! Terlik ve krem takıntılarımız birebir aynı! Ben de kremsiz yaşayamam terliksiz dolaşamam, deliririm. Yapay Zeka’yı izlememiştim merak ettim ama izleyeceğim. Ellerine sağlık ilk mimin :’))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s