Chayi Hai Tanhai (Türkçe Çeviri)

Klibi hazırlayan arkadaşın ellerine sağlık gerçekten süper olmuş. (y) Dizi yeniden yayınlansa da izlesek.😀 ♥ İzle 7 sitesinden berbat bir kalitede indirerek izledim bu sefer benim evde olduğum saatlerde yayınlarlar diye umuyorum ama nerdeeee. Neyse bu güzel klibin şarkısının çevirisi tarafımdan yapılmıştır, anlayarak dinleyin, iyi dinlemeler.😀 Bu arada bir şey söylemek istiyorum bir şarkıyı seversem ve o şarkıda Allah’a isyan gibi bir durum yoksa çevirmek taraftarıyım. Mesela Arijit Singh’in Dua şarkısını çok sevdiğim halde bir cümle beni rahatsız ettiği için çevirmemeyi tercih ediyorum, bu şarkıya gelince… sözleri çok romantik olsa da ve bu beni birazcık rahatsız etse de her şeyi anlamak ve anladığımı aktarmayı tercih ediyorum yine de.😀


Bir yalnızlık kapladı içimi

Bilmiyorum neden

Cezalandırılmış gibiyim

Bilmiyorum neden

Yollarım bomboş

Kollarım bomboş

Gözlerim bomboş

Bırakıp gideceği kalbe bir insan neden girer ki?

Kalpteki çiçek ölürse bir daha nasıl açar ki?

(Yani birine karşı duyulan sevgi bitince o kişiyi tekrar sevmek zordur gibi bir anlam var burada galiba)

Bırakıp gideceği kalbe bir insan neden girer ki?

Kalpteki çiçek ölürse bir daha nasıl açar ki?

Baksana, baksana bize

Ne hale geldik

Seve seve seve kabul ettiğim kalbin

Sevgi doluydu

Aşkla bakan o gözler

Aşk dolu o anlar

Bilmiyorum şimdi nere gitti

O bakışların gölgesi

Neden artık yabancı bana?

Neden bu soğukluk girdi aramıza?

Bırakıp gideceği kalbe bir insan neden girer ki?

Kalpteki çiçek ölürse bir daha nasıl açar ki?

Bırakıp gideceği kalbe bir insan neden girer ki?

Kalpteki çiçek ölürse bir daha nasıl açar ki?

Yollarım bomboş

Kollarım bomboş

Gözlerim bomboş

Bir yalnızlık kapladı içimi

Bilmiyorum neden

Cezalandırılmış gibiyim

Bilmiyorum neden

Bir Cevap Yazın

