Hamza Namira – Ma’Assalama (Türkçe Çeviri)

Vallahi sonu hüsran

Zulüm marifet değil

Merhametin varsa dünya

Bana işaret gönder

Nefsin bana ağır

Onu(nefsimi) bırakıp,herşeye veda edip

Büyük kapının önüne yüremeye gücüm yetmiyor

Yani büyük düşünceler umutlar,uzun ömür

Bana kaybetmek kaldı sebebi de sensin dünya

Nakarat..

Selametle selametle selametle

Dünyada bize yazılan birkaç gün.

Selametle selametle selametle

Dünya garip ve ayırır bizleri

Gözünde bir damla yaş gördüm.

Benim göz bebeğimden düşenden.

Elinizden bir şey gelmez ne de benim elimden.

Görmeye tahammül edemiyorum

Biliyorum ruhumu kimsenin iyileştirmeye gücü yok

Ve gelip bir selam vermeye…

Geceler bizi ayırsa da (uzaklaştırsa) lakin hep aklımdasınız.

Dünya bir kere kavuştursa da hep ayırır sonunda

Nakarat..

Selametle selametle selametle

Dünyada bize yazılan birkaç gün.

Selametle selametle selametle

Dünya garip ve ayırır bizleri

Sonunu biliyorum ve değistirmeye gücüm yok

Ve seneler kalbimizde hep izler bırakıp geçer.

Ey dünya yoruldum sende,derdimden beddua ettim sana.

Senden hakkımı almak, tüm hesapların görüleceği kıyamet gününe kalsın

Nakarat..

Selametle selametle selametle

Dünyada bize yazılan birkaç gün.

Selametle selametle selametle

Dünya garip ve ayırır bizleri

Bir Cevap Yazın

