Dünyada Böyle Erkekler de Var…

Okuduğunuza inanamayacaksınız belki ama dünyada böyle erkekler de varmış ben de çok şaşırdım, umudumuzu kaybetmeyelim kızlar.😛

Neyse kimmiş bu erkeklerden biri bir tanıyalım. Adı Zaid Ali Pakistanlı (Nouman Ali Khan da Pakistan asıllıdır.🙂 ) Şuan doğum tarihi nedir diye bakayım dedim 1995’te doğmuş.🙂

Facebook sayfası ve Youtube sayfası Bazıları İngilizce altyazılı olan parodi videolar hazırlıyor, annesiyle olan videolarından bazılarını çok komik buldum. Neyse kendisine Bollywood’dan film teklifi gelmiş ancak öpüşme sahnesi var diye reddetmiş kendisi. Bu kardeşimiz bizim ülkemizde yaşayan bir kız olsaydı adı Kezban olurdu da erkek olsaydı ne olurdu onu bilemiyorum, malum erkek aktörlerimiz hiç öyle bir şeyi reddetmedikleri için.🙂

Burada da Nouman Ali Khan ile çekilmiş bir resmi var.

B60hVPSCUAAK7iI

Maşallah kardeşim Allah seni doğru yoldan ayırmasın diyoruz kendisine.🙂

Bir Cevap Yazın

