Yoksa Siz Nouman Ali Khan’ı Hâlâ Tanımıyor Musunuz? :O

Öncelikle şunu söylemeliyim ki başlığa verdiğiniz cevap “Evet” ise gerçekten çok şey kaçırıyorsunuz demektir ama hiçbir şey için geç değildir.😛

Kendisi 5 Mayıs 1978 doğumlu 6 çocuğu olan bir baba, Allah bağışlasın diyelim.😀 Hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız Tık Tık :) Onun kim olduğunu bana soranlara benim cevabım ise “Hocam, öğretmenim, abim, psikologum, antidepresanım vs..” şeklinde oluyor.😀 Bir ayet hakkında saatlerce konuşuyor ama o kadar güzel hitap yeteneği var ki zerre sıkılmıyorsunuz, anlattığı çoğu şeye “Ben hiç böyle düşünmemiştim.” diyorsunuz, o kadar güzel örnekliyor ki her şeyi onun konuşmasını dinledikten sonra siz asla eski siz olmuyorsunuz asla, tabii öğüt alma amacıyla dinliyorsanız…🙂

Youtube’daki Türkçe altyazılı videoları izlemenizi tavsiye ederim. Bunun haricinde benim İngilizcesinden dinleyip de güldüğüm bazı kısımlar oluyor bunlardan iki tanesini Türkçe altyazılı yapıp youtube’a ekledim. Ben gülüyorum onun esprilerine ve onu dinlemekten soooon derece zevk alıyorum, aydınlandığımı bakış açımın değiştiğini düşünüyorum, umarım siz de onu dinlersiniz.🙂

Bu hikaye de beni çok etkilemişti😦

 

 

 

 

Yoksa Siz Nouman Ali Khan’ı Hâlâ Tanımıyor Musunuz? :O” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

