Tamer Hosny – Bagheer Aleha (Türkçe Çeviri)

Ah Tamer ah! Senin her şarkın harika da ben yeni yeni keşfedebiliyorum.😀

بغير عليها
Kıskanıyorum onu
 حتى لما تسلم عل الناس
İnsanlarla selamlaşırken bile
 وليه يلمسو اديها
Ellerine neden dokunuyorlar ki?
 ميشاورو كدة وخلاص
El sallasalar yetmiyor mu?
(x2)

ومهما تقولي عليا
Ne derseniz deyin
 ده مجنون بيا
Ben ona deli oluyorum
 ااااااااااه وفيها ايه
Ah! Ne olmuş?
عايزة واحد مع الجمال ده كله ازاي ميغرش عليه
Bütün güzelliklere sahipken kıskanılmamasını nasıl beklersiniz?
 (x2)

انا اخترتك انا فكرتك
Seni seçtim, seni tercih ettim
 انا مش عارف اقلك ايه
Ne diyeceğimi bilmiyorum
 في حد في الزمن ده حد بجد يخاف عليه
Bu zamanda seni koruyan kollayan birini bulabilir misin?
(x2)

ومهما تقولي عليا
Ne derseniz deyin
 ده مجنون بيا
Ben ona deli oluyorum
 ااااااااااه وفيها ايه
Ah! Ne olmuş?
عايزة واحد مع الجمال ده كله ازاي ميغرش عليه
Bütün güzelliklere sahipken kıskanılmamasını nasıl beklersiniz?
 (x2)

دانا بموت
Ölüyorum

انا بموت لما بشوف حدا عينو كى اجي عليكِ
Ölüyorum, birinin sana baktığını gördüğüm zaman
 بعرفُه ذا خد عينِه من قبل نظرة متوف عليك
O an o kişinin gözlerini oyasım geliyor
 ومهما تقولي عليا دانا بموت دانا بموت
 Ne derseniz deyin, ölüyorum, ölüyorum

Bir Cevap Yazın

