Tamer Hosny – Had Shabaho (Türkçe Çeviri)

Bu şarkıyı bininci kere dinlediğimde “Eh artık çevireyim yani!” dedim.😀

بعد فترة من فراقنا
Ayrıldıktan kısa bir süre sonra
راضي انا ومرتاح في حالي
Halimden mutlu ve memnunum
مش بفكر ليه افترقنا
Neden ayrıldığımızı düşünmüyorum
او بسيب نفسي لخيالي
Merak da etmiyorum
خدت انا على الحال ده يمكن
Alıştım belki
او لان مفيش بديل
Ya da başka seçeneğim yok
نرجع ولا مستحيل مش بفكر حتى ممكن
Bir araya gelmemiz mümkün mü diye bile düşünmüyorum

 

لا ياقلبي ده حد شبهه
Hayır kalbim, ona benzeyen birini gördün sadece
امشي عادي مش قضية
Sorun yok, yoluna devam et
للاسف فى حد ندهه
Biri ona sesleniyor
وحروف اسمه هي هي
Ne yazık ki isminin harfleri bile aynı, aynı

نفس شكله نفس ملامحه
Görüntüsü aynı, yüz şekli aynı
والبراءة اللي في عينيه
Gözlerindeki masumiyet aynı
بس عادى شكل جرحى اتنسى ومبانش فيه
Normal görünüyor, yaralarımı unutmuşa benziyor

بص شافني طبعا عرفني
Beni gördü ve tabii ki beni tanıdı
بس متهزش كتير
Ama fazla etkilenmedi
زي مايكون مش ظالمني
Sanki bana zulmeden o değildi
او مشفش معايا خيري
Ya da benimleyken mutlu değildi
لو وجودي كان هيفرق
Varlığımın şimdi bir anlamı olmasa da
كان هيفرق من زمان
Eskiden vardı
بكرة هانسى اكيد وهلقى
Yarın ben de onu onutup
حد غيره في الحياة
Başka birini bulacağım

لا ياقلبي ده حد شبهه
Hayır kalbim, ona benzeyen birini gördün sadece
امشي عادي مش قضية
Sorun yok, yoluna devam et
للاسف فى حد ندهه
Biri ona sesleniyor
وحروف اسمه هي هي
Ne yazık ki isminin harfleri bile aynı, aynı

نفس شكله نفس ملامحه
Görüntüsü aynı, yüz şekli aynı
والبراءة اللي في عينيه
Gözlerindeki masumiyet aynı
بس عادى شكل جرحى اتنسى ومبانش فيه
Normal görünüyor, yaralarımı unutmuşa benziyor

لا ياقلبي ده حد شبهه
Hayır kalbim, ona benzeyen birini gördün sadece
امشي عادي مش قضية
Sorun yok, yoluna devam et
للاسف فى حد ندهه
Biri ona sesleniyor
وحروف اسمه هي هي
Ne yazık ki isminin harfleri bile aynı, aynı

ده احنا لو سلمنا حتى
Birbirimizi selamlamış olsak da
كان سلامنا هايفرق ايه
Selamımız neyi değiştirecek ki?

Bir Cevap Yazın

