Tamer Hosny ft. Aliaa Hosny – Etamen (Türkçe Çeviri)

MP3 İndirme Linki

لناس شايفينك بطريقة
Herkes sana aynı gözle bakıyor
 وانا لوحدى شايفك بطريقة
Sadece ben sana farklı gözle bakıyorum
 دايما عايزين منك حاجة
Daima senden bir şeyler istiyorlar
 وكل بيتعامل بسذاجة
Hepsi aptalca davranıyor
 شايفنيك كده من براكى
Herkes dış görünüşüne bakıyor
 ومحدش شاف ايه جواكى
Kimse içini görmüyor

بتحسى بايه وانتى لوحدك
Yalnızken ne hissediyorsun?
 واللى بتحلمى بيه وفى نفسك
İçinden ne hayal ediyorsun?
مين الانسان اللى لحد دلوقتى مهزش مرة عواطفك
Bir kez bile duygularını harekete geçiren olmadı mı?
دايبين فى عنيكى و لون شعرك
İnsanların tek derdi senin saç rengin
 ومحدش بيراعى مشاعرك
Kimse duygularını önemsemiyor

اللى انت حبيبى بتقوله
İçimdekileri söylüyorsun aşkım
 جوايا وكان نفسى تقوله
Ben de bunu söylemeni umuyordum
انا نفسى فى حياتى محدش غيرك يسكن عمرى ب طوله
Ben de senden başka kimsenin olmadığı bir ömür diliyorum

انا روحى اتخلقت علشانك
Bu can senin için yaratıldı
 ومكانى فى الدنيا مكانك
Dünyadaki mekânım senin mekânındır

بصراحة همو ت انا على اليوم ده اللى هكون انا فيه فى حضنك
Açıkçası kollarında olacağım gün için canımı verirdim
يا حبيبى شايف فى عينى ضعفى وشوقى وكل حنينى
Aşkım, gözlerimde zayıflığımı, şefkatimi ve bütün özlemimi görebilirsin
قدامك يا ابو احلى عيون ياللى علشان عمرى يهون
Ey güzel gözlü adam, ömrümü sana feda ederim.

يوم ورا يوم حبك بيزيد كل يوم
Günden güne sevgin artıyor her gün
 وعشانك مبدوقش النوم
Senin yüzünden uyku uyuyamıyorum

خليك بين ايدى
Kollarımda kal
متسبنيش لحظة يا حبيبى
Bir an bile ayrılma aşkım
انا هلغى حياتى ومواعيدى
Uğruna bütün hayatımdan, vaatlerimden vazgeçerim

اطمن ايوة اطمن
Mutmain ol evet mutmain ol
ناوية انا اكمل عمرى معاك
Ömrümü seninle tamamlamak istiyorum
والليلة ايوة الليلة هبدء عمرى الجاى فى هواك
Bu gece, evet bu gece aşkınla yeni bir hayata başlayacağım

مطمن انا مطمن
Mutmainim ben mutmainim
مين فى الدنيا يبقا معاك ويكون كده مش مطمن
Kim seninle olur da bu dünyada mutmain olmaz
ده انا يا حبيبى عايش لهواك
Senin aşkın için yaşıyorum aşkım

واخيرا ولاول مرة
Nihayet ilk defa
انسان مش شايفك من بره
Biri senin dış görünüşüne bakmıyor
انسان حس بقلبك قبل ما عينه تشوفك يا ملاك
Sonunda biri dışına bakmadan kalbini hissediyor, ey melek

Bir Cevap Yazın

