JeA & Miryo – Love Is… (Türkçe Çeviri)

Seninle ilk kez tesadüfen karşılaştığımda hiçbir şey hissetmemiştim.
“Merhaba, Nasılsın” gibi kolay genel bir karşılaşmaydı ama artık öyle değil.

Bebeğim sen (Kalbim parçalara ayrılıyormuş gibi acıyor)
Ben hiç değişmedim
Ne kadar zaman geçerse geçsin
Mazimizi hep hatırlıyor olacağım

Bebeğim sen (Kalbim parçalara ayrılıyormuş gibi acıyor)
Gitmene izin veremem
Beni ne kadar incitsen de
Yüzünü hep hatırlıyor olacağım
Bebeğim sensin

Aşk bir oyundan ibaret
Aşk bir oyundan ibaret
Ve bu oyun sona erdi
Bittiğini varsaydım
Ancak öyle hayatta kalabildim
Günleri böyle geçirebildim

İkimizi de tanıyan arkadaşlarımız
Bazen senden bahsediyorlar
Birşey yokmuş gibi davranmaya çalışıyorum
Ama yapamıyorum, yapamıyorum

Burada bitti
Ne zaman seni özlesem kendime bitti diyorum (Geleceğimiz bitti)
Aşk bir oyundan ibaret
Ne kadar eğlenmeye çalışsam da
Acı çekmene gerek yok desem de kendime

Bebeğim sen (Kalbim parçalara ayrılıyormuş gibi acıyor)
Ben hiç değişmedim
Ne kadar zaman geçerse geçsin
Mazimizi hep hatırlıyor olacağım

Bebeğim sen (Kalbim parçalara ayrılıyormuş gibi acıyor)
Gitmene izin veremem
Beni ne kadar incitsen de
Yüzünü hep hatırlıyor olacağım
Bebeğim sensin

Bazen birlikte dinlemeyi en sevdiğimiz müzisyenin şarkıları çalıyor
Ne zaman onun şarkılarını dinlesem donakalıyorum
Kurtulmaya çalıştım
Ama yine bu haldeyim
Ne zaman birlikte gezdiğimiz yerlerden geçsem
Tesadüfen de olsa seni görmeyi diliyorum
Hâlâ böyleyim

(Seni Özlüyorum) Herkes zamanla geçer diyor (Aşk bir oyundan ibaret)
(Seni özlüyorum) Ama bana bir etkisi olmuyor (Daima seni bekleyeceğim)
Daima benim erkeğim olacağını düşünmüştüm

Bebeğim sen (Kalbim parçalara ayrılıyormuş gibi acıyor)
Daha dayanamıyorum
Kalbim paramparça olmuş gibi ağrıyor
Bebeğim sen (Kalbim parçalara ayrılıyormuş gibi acıyor)
Nefes alamıyorum
Çıldırıyorum, çıldırıyorum, tek istediğim sendin

Herkes zamanla geçer diyor (Aşk bir oyundan ibaret)
(Seni özlüyorum) Ama bana bir etkisi olmuyor
Neden mi çünkü benim için aşk bir oyundan ibaret

Aşk oyun değil…

 

Bir Cevap Yazın

