Ghanem Zrelli Türkçe Altyazılı Röportajı

Öncelikle şunu söylemeliyim ki benim artık hiçbir Arap arkadaşa şu videoyu çevirir misin diye ricada bulunacak yüzüm kalmamıştı. Facebook’daki Esra Birlik arkadaşları Laila Sabrine ve Naseem Wonka‘dan bu videoyu İngilizceye çevirmelerini istemiş onlar da sağ olsunlar Esra’yı kırmamış ve çevirmişler. Çeviriyi bana da gönderdiler ve ben de konuşma süresinin fazla uzun sürmediğini görünce altyazılı yapmak istedim.

Röportaj Ramazan’ın ilk günlerinde yapılmış. Konu hassas olduğu için çeviride seçtiğim kelimelere özellikle dikkat etmeye çalıştım. Bir hata olursa hoş görmenizi umuyorum.

You can request English translation from Laila Sabrine and Naseem Wonka on facebook.

Ghanem Zrelli Türkçe Altyazılı Röportajı” üzerine 6 yorum

Bir Cevap Yazın

