Bahaa Tharwat Harika Bir Oyuncu

Bu diziyi orjinal diliyle İngilizce altyazılı izlerken Ebu Huzeyfe’nin her sahnesinde -başlıkta da yazdığım gibi- Bahaa Tharwat’ın ne kadar harika bir oyuncu olduğunu düşündüm durdum.

Şimdilik 3. bölümdeki sahnesini ekledim. İlerde Allah izin verirse bütün sahnelerini eklemek istiyorum. O sahneleri de eklediğimde siz de bana hak vereceksiniz.

Gerçekten mükemmel oynamış. Ses tonu harika… Bazen babasına yalvardığında o sesinin titremesi, sinirlendiğinde son derece sert bir ses tonuyla konuşması vs vs mükemmel. Bu dizinin en iyi oyuncularından diyebilirim.

Bu dizinin en sevdiğim yanlarından biri de o dönemin kültürel yapısını, insanların dertlerini vs şuan aklıma gelmiyor… ufak tefek de olsa bazı sahnelerden aktarmalarıydı. Şunu anladım ki o dönemin insanında malesefki en çok dert edilen konu insanların neler söyledikleri… Gerçi elalem ne der diye hâlâ bir korkusu yok mu bu insanoğlunun?😦

Neyse çok uzattım videoya dönüyorum…

Ebu Huzeyfe kölesi (gerçi onu kölesi gibi görmüyor) dururken kendisi kalkıp kapıyı açıyor. Babasına karşı son derece saygılı ancak kölesinin kalbinin kırıldığını düşündüğünde babasına sitem edebiliyor. Kabir hayatı ile ilgili söyledikleri de çok doğru ancak henüz müslüman olduğunu açıklayamadığı için lafı çevirmek durumunda kalıyor.

Diziyi twitterdaki @Mitra_sln ve ben Türkçe’ye çeviriyoruz. Mutlaka altyazılı izlemenizi öneririm. Gerçek sesleri, ses tonları harika…

Bir Cevap Yazın

