Türk Türke Destek Verecek

Normalde Türkçe rap dinlemem hatta nefret ederim ama şu şarkıyı neredeyse 8 senedir dinliyorum. İlk zamanlar dinlediğimde hiçbir şey anlayamamıştım. Şarkı sözleri de internette yazmıyor ama anladıkça daha bir sevmeye başladım.😀 Bugün gene 15 kere falan dinlemişimdir.  Rap müzikten nefret eden biri olarak ben dinleyebiliyorsam önyargı ile yaklaşmayan herkes dinleyebilir diye düşünüyorum. Azeri rap olduğu için anlayabildiğim kadarıyla sözlerini yazmak istiyorum. (Aslında hemen hemen hepsini anlayabiliyorum ama en sevdiğim kısımları yazıyorum. Faşist maşist değilim kardeşim.)

Sözleri:

Biz Türkler Anadolu’dan sökülüp atılmadıkça

İmdi Süleyman Şah’ın kanı topraklarımızı sulamadıkça

Bize yaşamak haramdır.

—-

Türk Türke Türk Türke destek

Türk Türke destek verecek

—-

Orta Asya’dan çıkmışız yollara

Yayılmışız dört bir tarafa, dört bir yana şimdi

—-

Biz ne çağlar açtık, ne çağları kapadık

Dünya tarihine Türkler adımızı yazdık

Çinlinin seddini, Bizans’ın kalesini darmadağın ettik, adalet medeniyet yaydık.

At, avrat, silah

Ve bir kılıç kuşandık.

Gemileri dağlardan aşırdık, taşıdık.

Bu şarkıyla çağırıyoruz tüm Türkleri

Ve aydınlık yollar bak birleşiyor şimdi…

—–

Farkımız aynıdır, dinimiz aynı

Kanımız, dilimiz aynıdır, aynı

—–

Kımız içer, güreş tutar, cirit oynarız

“Yurtta Sulh Cihanda Sulh”tur kastımız

Tarih tekerrürden ibarettir, bunu unutma

Onun için katıl sen de gel bu çağrıya

——

Türk Türke Türk Türke destek

Türk Türke destek verecek

——

Bir millet olduğumuz için aynıdır düşmanımız

Başlıklı kırmızı şeytan, tükendi sabrımız

Ay yıldızdır işaretimiz

El ele verirsek bize vız gelir,  kimseye boyun eğmeyiz

Gelin hepiniz

—–

Onu bunu şunu bunu bırak

Dinimiz dilimiz canımız kanımız aynı

Anladın mı anlamadıysan dinle

Deyirman ve Maho b Türkçe raple

Sizi çağırıyoruz, gelin hepiniz birliğe

 

Türk Türke Destek Verecek” üzerine 2 yorum

  1. Çok güzelmiş be! Yazanın kalemine söyleyenin diline sağlık ^^ Senin de eline sağlık paylaştığın için ^^

Bir Cevap Yazın

