Pride and Prejudice (1995) Dizisini Çeviriyorum

Duyduk duymadık demeyiiiin…😛 Evet başlıktan da anladığınız üzere Pride and Prejudice 1995 yapımı olan diziyi çevirmeye karar verdim.😀 Filmdeki Mr Darcy’e aşık olmuş hatta onu izlemeye doyamamıştık. Dizisini indireyim demiştim ama kaliteli bir torrent bulamamıştım ama artık muradıma erdim😀 Divxplanet’da çevirinin kırmızı onay aldığını görünce de çeviri aşkım depreşti.😀 Normalde çevrilmiş olan dizileri çevirmeyi sevmem ama yaklaşık 20 yıl geçse bile tabiri caizse neredeyse full hd videoları bulabiliyorken çevirisine de el atayım dedim. Öyle işte…😛

Malum Ağustos ayındayız Ağustos Böceği misali yavaş çevireceğim.😛

Torrent linkleri: http://kat.ph/usearch/pride%20and%20prejudice%201995/

Meşhur Göl Sahnesi😛

Birkaç Foto ^^

—–

—–

—-

Pride and Prejudice (1995) Dizisini Çeviriyorum” üzerine 5 yorum

  1. selam, bu diziyi izlemek istiyorum ama biraz teknoloji cahili olduğum için gelen torrent sayfasında hangisinin senin çevirdiğin olduğunu anlamadım😦
    bu işe bi el atarsan, çok mutlu olurum :))

    • Bu diziyi çevireceğimi yazmıştım ama Hz. Ömer dizisining İngilizce altyazıları çıkınca bunu iptal ettim. Bir müddet çeviri yapmayı düşünmüyorum.😦

      • çok sevinmiştim ama😦
        neyse, teknoloji özürlü olmadığıma sevindim ama, bende niye bulamıyorum diyordum :))
        hz.ömer daha faydalı olmuş ama😉

Bir Cevap Yazın

