Gaksital 16 – Mok Dan’ı Seven Erkeklerin Çaresizliği

Öncelikle SPOİLER içerikli olduğunu söylemem gerekiyor.

Her defasında başlığı nasıl atmam gerektiği konusunda sıkıntı yaşıyorum.😀 Bir de bu blogun adı hiraru’s world sanki hiraru’nun dünyası sadece Gaksital dizisinden ibaret oldu değil mi? Ne yapayım ya bayılıyorum bu diziye.😀 16. bölümü izlerken bu diziyi neden bu kadar çok sevdiğimi anladım. Vatan, millet, aile sevgisi süper işleniyor. Eh bir de aşk var hem de aynı kızı seven iki dost var. Eski dost desek sanki daha iyi olur ama olsun! Daha ne olsun değil mi.😀😀 Neyse konumuza dönelim.🙂

—————————————-

Konno her sorduğunda Damsari’nin konuşmadığı haberini alınca en sonunda kendi sorgulamaya karar verdi. Mok Dan yakalanmış ve Damsari’nin yanına götürülmüştü. Baba kız konuşuyorlardı. Konno geldi ve onlarla iyi bir şekilde konuşmaya başladı.

Konno: Baba kız iyi vakit geçirebildiniz mi? Adamı ne hale sokmuşsunuz böyle?

Konno: Çocuklar söz konusu olunca tutkular bir kenara atılır. Artık pes etmen gerekmiyor mu? Bak ne kadar güzel bir kızın var. Sana söz veriyorum. Maskeli’nin kim olduğunu bana söylersen ömrünün sonuna kadar kızınla refah içinde yaşamanı sağlayacağım.

Damsari: Refahlık bana ömrüm boyunca gökteki yıldızlar kadar uzak oldu. Davam ancak öldükten sonra bırakabileceğim bir dava.

Konno: Dinle beni. Kızının öldüğünü gördükten sonra mı aklın başına gelecek?

İşte burada Mok Dan’ın öldürülmesine dayanamayacak iki erkek yani Lee Kang To ve Shunji devreye giriyor. İkisi de amirine karşı gelemiyor ve ikisi de Mok Dan’ı seviyor. Muhteşem bir çaresizlik örneği. İki erkeğin de gözleri nemli sevdikleri kadına bir şey olacak diye korkuyorlar. Ben bu diziye bayılıyorum ya!!! İlk önce Lee Kang To giriyor devreye:

Lee Kang To: Bana bak. Her ne biliyorsan söyle. Maskeli’yle nasıl buluştunuz? Sadece bir şey söyle!

Lee Kang To nasıl olsa hiç göstermedi yüzünü Damsari’ye… Damsari bir şeyler söylese ne olacak ki, Mok Dan’a ve Damsari’ye bir şey olmasındansa her şeyi söylemesi için yalvardı adeta.
Sonra da Shunji çaresiz bir şekilde yalvardı Mok Dan’a bir cevap alamayacağını bile bile… Ne yapsın garibim sevdiği kadın ölecek. Gözleri de nemli soruyor çaresizce…

Shunji: Oh Mok Dan! Yoldaşların yerini söylemeye söz vermiştin. Söyle hemen.

Mok Dan: Ben sana öyle bir söz vermedim.

Shunji: O zaman konuşmayacak mısın yani?

Şimdi iki delikanlının da çaresizliğinin zirvesindeki ana geliyoruz. İkisi de endişeli bakışlarla Konno’nun vereceği karar için endişeleniyor…

Konno: Tavrından böyle diyeceğini tahmin etmiştim. İş birliği yapmadığın için başka seçeneğim kalmadı. Gözlerinin önünde kızının ölüşünü seyredeceksin. Başkomiser Kimura, Teğmen Sato!

Shunji & Kang To: Evet!

Konno: Bu kızı derhal çivili kafese koyun!

İki erkeğin de Konno’ya nasıl kızdığını fark etmemek zor değil. Shunji’cim istediğin kötülüğü yap ama şu bakışın var ya şu endişe dolu bakışın içinde eskiden öğretmenlik günlerinde kalbinde taşıdığın sevgiyi yüzüne vuruyor. Ah! Şimdi neden bu haldesin. Bırak şu maskelinin yakasını…. Neyse sonra Lee Kang To’m dayanamıyor tabi…

 

Kang To: Neden susuyorsun? Ölmek mi istiyorsun? Böyle ölmek mi istiyorsun? Ne biliyorsan anlat. Yalvarırım konuş. Konuş!

Senin başın derde gireceğine benim başım derde girsin diyor resmen. Sana zarar geleceğine bana gelsin diyor ama işte gizli iş yapmanın cilveleri… Tüm Joson halkı gibi Mok Dan da nefret ediyor Kang To’dan hiç cevap verir mi?
Baba yüreği dayanamıyor ağlamaya başlıyor Damsari…

Mok Dan: Baba, ağlama. Tüm gece ağlamayacağız diye söz verdik ya baba. Bu canilerin önünde asla diz çökmemeye söz vermedik mi baba?

Bu dizi anlatılmaz izlenir valla o nedenle de bu sahnenin altyazılı videosunu yaptım. Çevirisi için Tukyu‘ma teşekkürler.

Lee Kang To & Shunji & Mok Dan resimlerine tıklayarak orjinal boyutunda görüntüleyebilirsiniz

Gaksital 16 – Mok Dan’ı Seven Erkeklerin Çaresizliği” üzerine 7 yorum

  1. Bu sahne de etkilenmemek mümkün değil tabii ki, sen zaten duygularımızı çok güzel yansitmissin, ben sinir oldugum seylere parmak basacağım: Mokdan kızımız, kendine uzatılan bütün yardım ellerini iterek ölüme doğru yürürken, tüm havasiyla döner ve oglumuz Kangto’ya der ki: Babamin gözlerini bağla! Ben o an zıpladim yerimden: “Lan Kangto’nun gözlerini kim bağlayacak atmaca kılıklı karı! Adam sana yaşlı gözlerle bakıyor, sana yalvarıyor, daha önce de bir sürü ipucu verdi sana -gözlerime bak beni hatırlamadım mı?-, anlaman için daha ne gerekiyor be kadın! Umarım ki salaklik konusunda ANJELL dizisinde ki Go minam ile gereksiz bir yarışa girmezsin Mokdan! Genel seneryo olarak da; bu kiz, kangto’nun kimliğini 28. bölümde öğrenmeyecektir inşallah! Yapmayın senaristler, etmeyin öyle… ;(( Kangto az sevgi görsün,biz de şahit olalım sevildiğine ama bizim şahitliğimiz de final bölümünde ki 2 dakika değil de en azindan 3-4 bolum olsun.

    Yukarda bahsettiğimiz sahnenin maneviyatını (benim açımdan) bozan diğer bir olay ise şu: Konno emirlerini verir ve zindandan çıkar, baba kız birbirine sarılır, Kangto memnun bir sekilde onları izler, Shunji ise (hamamda sıcaktan bunalmış, bünyesi zayıf genc kızlar gibi) zarif bir sekilde elini alnına götürür, ‘ay beni kan tuttu galiba’ modunda gözlerini kırpıstırır ve zaten daha da dayanamayıp sendeleyerek kendini zindandan dışarı atar genç kızımız! (pardon delikanlimiz;)) Oğlum bı çekil de Abi’lerin konuşsun yaaa:). (Gerçi 16’da, Kangto’yu goizoya dovdururken, jaluzinin arkasından bakan o kem gözlerine… Shunji?!”€&#%*¥
    Asıl “maskeli” Shunji imiş meğerse de haberimiz yokmuş!

    Yazının başlığına alternatif olarak da “2 polis tarafından sevilen Mokdan’in çaresizliği”ne değinip çekiliyorum artık:)
    Kangto “pamuk oğlan”a dönmeden evvel neydi bu Mokdan’in çektiği yahu! Kızı kırbaçladigi bölümde: “Hay ben böyle aşkın ızdırabını! İkisi de, kıza aşık olduklarını belli etmeyecekler diye, kızın yemediği dayak, görmediği işkence kalmadı! Mokdan, bu iki aşığının elinden çektiği eziyeti goizodan cekmemistir yani! Keske sevmeseydiniz be kızı, daha az zararınız dokunurdu” dedirtdiler bize vakti zamanında! Ama artık isin rengi değişti: Mokdan’in kılına dokunmak için önce Kangto’nun cesedini çiğnemek gerekiyor!🙂

    • Sen de duygularını çok güzel yansıtmışsın. Teşekkürler.🙂 “Shunji?!”
      Asıl “maskeli” Shunji imiş meğerse de haberimiz yokmuş! ” hehehe (:

  2. Evet Konno kızı salladı kendine gel diye gençsin daha diye ya orada bir oh çektim . Hatta dikkat ederseniz kilise müziği çaldı o sırada. Bir rahatlama bizim iki hergelede bir oh çekti😀 Çevirin için teşekkür ederim Aşkımm benimmm . Ne Shunji ne Yunho benim davam seninle ….😀

  3. 16. bölümde favori sahnemdi burası. Ben de Konno’nun iyilikle yaklaşmaya çalıştığını ve LKT ile Shunji’nin çaresizliğinin farkındayım. Süper bir sahneydi, ellerine sağlık yazı için.

  4. Oppa sarhoş Oppa yorgun Oppa Oppa …😛 Sağ ortadaki gif harika O.O

    Gerçekten Mok Dan kızımız çok iyi oluşunun hürmetine talipleri çok😀 Bizim Kang To’ muzun gözlerine bakmalı . Ya öyle bir oyuncu ki …. Çok acıklı bakıyor ya😦 Bana öyle biri baksa ağlarım . Acı çektiği o kadar belli ki bin pişman birde .😦 Davasını her geçen bölümde daha da kabullenmeye başladı. Shunji ile arası daha da açılmaya …. Bu aşk üçgeninde bir köşe hüzne maruz kalacak. O köşe tam da Shunji’nin köşesi artık kuş sütü getirse o kıza yaranamaz. Öğretmen koltuğunda oturup marş ezberletme işini bırakmayacaktı. Herkesin bir rolü var dimi yani ? Çığırmasın Shunji birde ! Bağırmasın demiyorum ÇIĞIRMASIN !! Ben o kadar çığıramıyorum. Abisi gibi mimiklerini yapmasın iyi çocuk olsun ciğerimi yesin . Başta ne kadarda seviyordum öğretmeni çok bozdu çok:/ Dizi süper gidiyorrr .

    Zafer bizim olacak Hilal ablam ;D

Bir Cevap Yazın

