Gaksital / Bridal Mask 17. Bölüm Fragman ve Çevirisi

Shunji: Baban için, senin için infazı durdurmaya çalışacağım ama lütfen yanımda ol.

Kang To: Shunji Mok Dan’ı götürdü mü?

Kang To: Shunji, sen kimden emir alıyorsun?

Rie: Sen tam bir salaksın, büyük planı mahvetmeye mi çalışıyorsun?

Shunji: Büyük plan mı? Sen acınacak bir kadınsın.

Mok Dan: Lee Kang To, sen yıllardır beklediğim Genç Efendim misin?

Damsari: Japon köpeği olsan da sen hâlâ bir Josonlusun.

Kang To: Yoldaşların nerede olduğunu söyle lütfen.

Rie: Kardeşim, yeniden görüşeceğimizi söylemiştim. Katsuyama, öldür onu.

Çeviri: hiraru diyerek alıntı yapabilirsiniz. Ramazan günü emeğe saygı göstereceğinizi umuyorum.

Gaksital / Bridal Mask 17. Bölüm Fragman ve Çevirisi” üzerine 6 yorum

  1. Yaa olmaz böyle bişi 17. bölüm beni aglama kırizine soktu resmen Lee Kang to ve Mok Dan ‘nın o konuşmaları beni gercekten cokk aglattı .. Nie vermediler 18. Bölümü haftaya vericeklermişş… nasıl bekleyecem ben….

  2. Nee bu hafta ve haftaya 1 bölüm mü :((( ne zamandır 15 le 16 yı bekletiyordum bi çırpıda izleyiverdim şimdi bekle dur off :(( ve 17 de sanırım beklediğim oluyor LKT ona genç efendisi olduğunu söylüyor gibi😀 ” Lee Kang To, sen yıllardır beklediğim Genç Efendim misin?”

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s