Gaksital’de Bir Figüran Hatası :P

Aslında başlığı nasıl atmam gerektiğini bilemedim sonuçta figüran yani ne kadar ilgi çekebilir ki?😛

Çok sevdiğim bir diziye toz kondurmak da istemiyorum ama 😀 bir saniye bile atlamadan dikkatle izlediğim için gerçekten dikkatimi çekti ve paylaşamadan edemedim.😀

6. bölümde bazı bankacılar vardı ya hani Lara’nın maskeliye suçu atmak için Katsuyama’ya öldürttüğü, orada bir adamın ses tonu dikkatimi çekmişti. Neden bilmiyorum ama farklı bulmuştum ses tonunu.😀 Hatırlamanız için resimle yardımda bulunayım…😛

Bu adam işte. Tekrar izleyin de bakın sesi biraz farklı diğer Korelilerden. (: Neyse sadede geleyim. Bu arkadaşımız 15. bölümde karşımıza polis olarak çıktı. Tip falan baya değişmiş ama ses tonundan tanıdım valla.😀 Bu da 15. bölümdeki polis hali.🙂

Yine de benzemiyorlar sen yanlış benzetmişsin diyorsanız yorum yazmaktan çekinmeyin ^^

Gaksital’de Bir Figüran Hatası :P” üzerine 4 yorum

  1. Hahaha Hürriyet gazetesindeki yorumcular gibisin Hirarum😀😀 Orda da “Siz yazın biz yayınlayalım” bölümü var. Aynen böyle dizilerdeki hataları resimlerle kanıtlıyorlar.😀 Çok dikkatli gördüm seni.. :abaza:😀

  2. Hiç dikkat etmemiştim, hatta şuan bile ekrana 2 dakika boyunca bakmamın ardından benzedikleri izlenimine vardım ama yinede çok emin değilim. Üşenmesem o sahneleri geri açacağım ama ço-üşeniyorum. Güzel yakalamışsın ayrıntıyı ~~ ^^

    • Tip falan baya değişmiş, bir de üstteki resim baya karanlık olduğu için sadece resimle benzetebilmek zor ancak tekrar izleyince ses tonları aynı.😀 Teşekkürler yorumun için…

Bir Cevap Yazın

