Ramazanda ATV’de Hz. Ömer Dizisi Yayınlanacak

Bir saat kadar önce ATV’de film mi dizi olduğunu anlayamadığım bir yapımın fragmanını gördüm. Fragmanın sonunda da Ömer yazdı ve 20 Temmuz’da yayınlanacağı söylendi. O tarihin de Ramazan’ın başlangıcı olduğu aklıma gelince vaay dedim 2 yıl kadar önce yüksek bütçeyle çekileceği konuşulan Hz. Ömer’in hayatını anlatacak diziyi yayınlayacak ATV. Nasıl sevindim anlatamam.😀 Rabbim ömür verirse izlemek istiyorum inşallah.🙂

Dizinin afişi

ATV’de yayınlanan fragman kısaydı ama ben uzununu ekleyeyim.

Ramazanda ATV’de Hz. Ömer Dizisi Yayınlanacak” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

