Bridal Mask Oyuncuları 27 Haziran’da Toplantı Düzenledi

27 Haziran tarihinde Gyeonggi eyaletinde “Bridal Mask” toplantısı düzenlendi. Toplantıya Bridal Mask oyuncuları Joo Won, Jin Se Yeon, Park Ki Woong, Han Chae Ah katıldı.

Toplantıda Uhm Tae Woong’un “1 night 2 days” dizi setinde Joo Won’u uyurken çektiği fotoğraf hakkında da konuşuldu. Joo Won utanarak çekim sürelerinin çok fazla sürdüğünü ve çok yorgun olduğunu söyledi. Öyle uykuluydu ki her an uyuyabilir gibiydi.

Joo Won: “SIU” filmi nasıl iyi bir aktör olunacağını anlamamı sağladı. O filmde Uhm Tae Woong sunbae, Jeong Jin Yeong sunbae ve diğer sunbaeler ile çalışırken onlardan çok şey öğrendim. Ve o filmde öğrendiklerimi “Ojakgyo Brothers” dizisinde uyguladım. Joo Won ayrıca: “Jin Se Yeon dizi setinde gerçekten çok şirin. Çoğu sunbae onu seviyor. Sette hep eğlenceli şeyler yapıyor ama bir aktris olarak işini unutmuyor. Senaryoya çok sıkı çalışıyor. Şuan setteki atmosfer gerçekten harika.

Joo Won 185cm ve Jin Se Yeon 167cm. Kızla dengeli bir profil çizsin diye hem aşağıya inmiş hem de dizlerini hafifçe büküyor sanki.🙂

Park Ki Woong hiçbir dublöre gerek duymadan bütün aksiyon sahnelerinde kendisi rol alıyor. “Yönetmenimiz aksiyon sahnelerim için her zaman dublör hazır bulundurarak bana yardım ediyor ancak ben yine de kendim rol almak istiyorum. Hayatımda ilk defa üç tekerli motor kullandım, çok ilginçti.”

Joo Won: “Günde ortalama yarım saat ancak uyuyabiliyorum ancak sette ara verince veya bir sonraki sahneyi beklerken de uyuyabiliyorum. Bugünlerde seti A ve B olarak iki ekibe ayırdık. Her iki ekiple de sahnelerim var bu nedenle de tüm hafta boyunca yatağımı görmediğim oluyor. Dizi çekmek yorucu olsa da izleyenlerin gösterdiği sevgi bir oyuncu için çok mutlu edici.”

Tarafımdan çevrilmiştir. Kaynak belirtmeden, izinsiz kullanmayınız.

Kaynak: http://joowonenglish.wordpress.com/2012/06/27/bridal-masks-meeting-on-27th-june/

Bir Cevap Yazın

