Hz. Ömer Dizisi Oyuncuları / Omar ibn el Khattab Series Cast

Hz. Ömer – Samer İsmail

Hz Ali – Ghanem Zrelli

Hz. Ebu Bekir – Ghassan Massoud

Hz. Osman – Tamer Arbeed

Hz. Hamza – Mohamed Miftah

Hz. Bilal-i Habeşi – Faysal Amiri

Amr Bin As – Qasim Mlho

Zeyd bin Hattab – Mahmoud Nasr

558960_307447372698666_1195395166_n

Halid Bin Velid – Mehyar Khaddour

Ebu Süfyan – Fathi Haddaoui

Abdullah bin Mesud – Jaber Jokhadar

Ebu Cendel – Majd Feda

Abdullah bin Suheyl – Abdeslam Bouhcini

Suheyl Bin Amr – Najah Safkounoi

Ebu Huzeyfe bin Utbe – Bahaa Tharwat

Ayyaş bin Ebi Rabia – Khaled Alkeesh

İkrime bin Ebi Cehil – Hicham Bahloul

Vahşi – Zied Touati

Cafer bin Ebu Talib – Rafi Wahbi

Saad bin Ebu Vakkas – Suhail Jb’ai

Ebu Ubeyde bin Cerrah – Mahmoud Khalil

Ka’ka bin Amr – Yazan Al-Said

Seleme bin Hişam – Hazem Zidan

Safvan bin Umeyye – Fadi Sabih

Velid bin Velid – Ghazwan Alsafadi

Utbe bin Rebia – Mohammed Hassan Aljoundi

Velid bin Muğire – Abdalkarim al Qawasmi

Ebu Cehil – Jawad el Shakraji

Ebu Leheb – Fayez Abou Dan

Umeyye bin Halef – Ghazi Hussein

Pers Kralı Yezdigerd – Amer Ali

Atike bint Zeyd – Olfat Omar

Hind bint Utbe – May Skaf

Fatıma bint Hattab – Areej Khaddour

Pers Kralı Kisra’nın Kızı (Buran) – Suzan Najm Aldeen

Secah – Nadira Emran 

Hz. Ömer Dizisi Oyuncuları / Omar ibn el Khattab Series Cast” üzerine 128 yorum

    • Cahiliye devrini bırakın da İslam’dan sonra, peygamber ahlakı edinildikten sonra yapılanlara bakın. Kaldı ki bu günah aşağılamaya çalıştığınız Hz. Ömer tarafından işlenmemiş, insanlar birbirlerinin günahlarından uzaktır…

    • Kaynağı da ne güzel sallamışsın. Sahih Buharinin neresinde geçiyor onu da bir deyiver hele.
      senin bu anlattıkların Şii kaynaklarında geçenler. Onlara da artık ne denir bilemiyorum…

    • Alah sana hidayet etsin…

      utanmaz birde buhariden kaynak veriyor..buharinin hiçbir yerinde böyle birşey yoktur..

      (yorumun bir kısmı silinmiştir)

    • ALLAH c.c. seni ve dediklerini kahretsin..bu kadarmı aşağılıksınızki ALLAH RESULU s.a.v efendimizin sevgili ashabı Hz.Ömeri r.a. karalıyorsunuz..sizin yaptığınızı kafir yapmaz …ALLAHTAN KORKUN ALLAHTAN KORKUN ALLAHTAN KORKUN..

  1. Halid bin Velid’in babası Velid bin Muğire-Ebu abdi şems olarakda dizide geçiyo- Efendimiz(S.A.V) e büyücü diyen talihsiz müşrik.Utbe bin Rebia ve Velid bin Muğire Efendimiz’i (S.A.V) sokakta görünce alay etmeye başlıyorlar ve ileri geri konuşuyorlar.Süheyl bin Amr’da(R.A) onların o talihsiz alaylarını seyrediyo ve dikkat ederseniz hiç sesini çıkartmıyor.[Daha sonra müslüman olacak olan Süheyl bin Amr,Ebu Cendel ve Abdullah bin Süheyl'in babasıdır].Velid bin Muğire ile Utbe bin Rebia’nın Efendimiz’le(S.A.V.) alay etmesinden önce Müddesir Suresi’nin 11. ve 26ncı ayetleri nazil oluyor-ki çok çetin bir azabın Velid bin Muğire’yi beklediğinden bahseder ayet-i kerime.Halid bin Velid’in (R.A) babası hakkında inen ayetleri tekrar etmesi beni gerçekten çok etkiledi arkadaşlar.Sizinle paylaşmak istedim.

  2. yorumları baştan okuduğumda hayret ettim doğrusu…kendim de dahil olmak üzere hz.Musab Bin Umeyr in dizide olmadığını söylemişiz. halbuki var… heralde diziyi izlediğimiz zamanlarki heycanla yaptık bu yanlışı ..medineye peygamber efendimizden önce gitmiştir kendisi… efendimiz göndermiştir…islamı anlatmış ve pek çok kişiyi islama davet etmiştir…dizide de etrafında ensarlara dini bilgiler veren kişi o dur..onun sayesinde müsüman olanlar akabe biatını yapmışlardır….usayd bin uhdayr ve dizide de görüldüğü gibi evs kabilesinin reisi ve efendimizin çok sevdiği, hendek savaşında kolundan ok ile yaralanan ve damarı parçalanan ve şehid olan saat bin muaz onun sayesinde islamı tanımış ve müslüman olmuşlardır…kendisi çok zengin bir ailenin evladıyken islamı seçmesi sonucu ailesi tarafından yoksun bırakılmış öldüğünde de kefeninin başı örtüldüğünde ayakları açıkta, ayakları örtüldüğünde başı açıkta kalmış bunun üzerine ayakları otlarla kapatılmıştır.

  3. senin filimini fazla izlemiyorum ama 2 kere izledim biraz güzeldi başarının devamını dilerim yazan diyarbakır kızı

  4. Samer den bilgi almak istiyorsanız. O benim internet arkadaşım. Kendisiyle konuştum. İnanmayacaksınız ama doğru. Ben onunla konuştum. Ve tabii ki Zied(Vakşi) de arkadaşım. Samer çok konuşmuyor ama Zied konuşuyor. neyse bu kadar bilgi ve haber yeter dimi?

    • ben bu diziye bayılıyorum. Hiraru sana da verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. Acaba bu bilgileri nerden buluyosun bize söyler misin :) ghanem zrelli ve mehyar khaddour’u çok seviyorum e tabi samer ismaili de . Başarılarının devamını diliyorum bu güzel oyuncuların ;)inşallah her ramazan bu diziyi izlerim ;)

  5. hz ömer dizisi çok başarılı bir dizi oyuncularından ALLAH razı olsun inşallah gelecek bayram tekrar oynatırlar…

    • oynatılar ama saat 12 de oynatıyorlar nekadar üzücü değlmi bazan geç oynatıkları için uykuya dalıp izleyemiyorum bile keşke saat 10 nda falan oynatsalar

  6. ghanem zrelli hakkında birazbilgi verebilirmisiniz tunuslu olduğunun dışında pek bir bilgiye rastlayamadım da

    • ya gerçekten hakını vermişler dizinin hele o savaş çekimlerine bayılıyorum oyuncular öyle içten oynuyorluyorlar ki her bölümde ağlamaktan gözyaşım kalmadı valla

  7. ghanem zrelli rolünü gerçekten çok güzel oynadı alevilerin çizdiği resme çok benzetmişler…

    Mesajın geri kalanı admin tarafından silinmiştir.

  8. mehyar khoddour çok tatlı benim sahabemi çok güzel oynadı onu çokk seviyorum keşke onu gerçek görebilsem…

  9. http://www.youtube.com/watch?v=XLFOpieZ5vw Buradaki videoda 3. saniyede görülen aktör Musab bin umeyri canlandırıyordu. O dizide peygamberimizin dedesi Abdulmuttalip’in peygamber efendimizin babası Abdullah’ı İsmail peygamber gibi kurban edecek olması, sonra ok çekerek deve sayısını artırması gibi taa doğmadan öncesinde bile çok ayrıntılı konular işleyen çok güzel bir diziydi. O diziyi izleyenler bu dizide de aynı şeylerin anlatılmasını değil çoğumuzun bilmediği -ki peygamberimizden sonraki olayları çoğumuz bilmiyor sanıyorum en azından ben bilmiyorum- olayların anlatılmasını isteriz. Onlar da öyle yapmışlar. Bahsettiğim diziyi izlemenizi tavsiye ederim.

  10. Eskiden adı Kanal 1 olan kanalda (şimdi adı Bloomberg oldu) Peygamber Efendimizin hayatını anlatan bir dizi vardı. Orada anlatılan ayrıntılar bu dizide anlatılmamış. Musab bin Umeyr, Zeyd bin Harise yok mesela ama o dizide onlar ön plandaydı.

  11. musab bin umeyr i yapmamaları daha ii çünkü hayatını okuduysanız peygamberimize yüzü en çok benzeyendir

    • musab bin umeyr yok evet. halbuki çok güzel bir hayat hikayesi var. her sahabenin hayat hikayelerine yer verseler sanırım hz ömer r a hın hayatını anlatmaya zaman yetmezdi:)) HAYAT ÜS SAHABE mahmut El Mısri okumak isteyenlere tavsiye ediyorum..yazarı mısırlı çok tanınan bir şahsiyet

  12. arkadaşlarım bana kalırsa onların yakışıklılığına bakanlar sahabelerin o güzel yaşantılarını öğrenmek ve hayatına geçirmek için bakmıyorlar zannedersem bende kınamıyorum ancak bu yaptığınız yorumlar yanlıştır.bu sadece benim görüşüm … nitekim bakma amacımız bunlardan çok farklı olmalı

  13. Bu dizi gercekten de dinimizi nerdeyse cok cok dogru anlatiyor bilmiyorum belki diziye kattiklari degisik seyler vardir belki sonucta ozamanlar butun bu dizideki konusulanlar gibi degildir muhakkak..ama ben cok etkilendim gerek dizinin anlami gerek oyuncularin oyunculuk basarisi herzaman ask mesk dizileri cikiyor boyle bir diziyi atv de sergiledikleri icin cok tesekkur ederim..

  14. Arkadaşlar insanları ayıplayıp kınayacağınıza sahabelerle ilgili en etkilendiğiniz olayı yazsanız yakışıklılık değil olaylar konuşulur olur. Ben de bu diziyle ilgili konuşulan tek olayın yakışıklılık olmasına üzülüyorum ama sadece kınamakla yetinenler aynı şekilde hatalı. Kusura bakmayın.

  15. Albayrak doğru söylüyor.dizideki karakterlerin yakışıklılığına değil yaptıklarına odaklanın biraz.bu dizi ne anlatmak istiyor.sahabeler olaylar karşısında nasıl tepkiler vermiş.bunlar üzerinde tefekkür edin biraz.ya da fiziki görünüşleri hakkındaki yorumlarınızı kendinize saklayın.evet belki bende merak edip bakıyorum resimlerine ama en azından böyle bir diziznin oyuncularına bu tür yorumlar yazmayın.çünkü onların canlandırdıkları insanlar müslümanlar arasında büyük bir saygınlığa sahipler.umarım söyylediklerimi dikkate alırsınız.gücenmeyin lütfen,sizi kınama amaçlı söylemiyorum..Bana hatalarımı gösterenden Allah razı olsun demiş hz ömer.bilginize

    • Albayrakın abarttığı gibi antipatik veya çirkin gibi yakıştırmalar kimse için yazılmadı sadece bazı aktörler için yakışıklı şeklinde yorumlar yazıldı. İsteyen istediği kısma odaklansın… Abartmaya, ayıplamaya gerek yok… Güzel olan her yorumu onaylamaya devam edeceğim.

      • ben kimseyi ayıplamıyorum kardeşim.özellikle kimseyi kınamamaya da dikkat ediyorum.benim ki bir tavsiye.bu diziyi izlerken hep şunu düşünüyorum: 1400 yıl sonra sahabeleri tam olarak canlandıramadıkları halde bir diziden bu kadar çok etkileniyorsak Allah bilir aslını görüp yaşasaydık ne kadar çok etkilenirdik.Onlar öyle insanlardı ki(başta hz muhammed(sav) olmak üzere)şu an taklitleri bile olsa çok güzel.

    • atv veb tv den izleyebilirsiniz hepsini..ve lütfen diziyi izlerken anlatılmak isteneni iyi anlayınız..tarihi gerçekleri saptırmadan olduğu gibi yansıtmışlar bana kalırsa şu ana dek kayda değer bir hata görmedim.. diziye emeği geçenlerden allah razı olsun . en azından hiç bilmeyenleri bilgilendiriyor diye düşünüyorum

  16. evet gerçekten diziyi bende takip ediyor ver beğeniyorum vallahi.. ancak admin kardeşimden bir istirhamim olacak. Resimleri güzel bulmuş ancak hemen yanınada dizideki resimlerinide koyarsa çok memnun olacağız.Çünkü makyaj ile çok değişiyorlar

  17. merhaba herkese, gerçekten dizi harikulade.oyuncular çok yerinde seçilmiş istisnalar hariç.
    bu dizi başlamadan önce,’ 365 günde Peygamberimin Arkadaşalrı ‘ diye çocuklar için sahabeleri anlatan bir kitap okumuştum.o kitaptan sonra bu dizi beni çok etkiledi.

  18. bnce dizinin en yakışıklı ve karizmatik oyuncusu Hz . Ali rolü ile Ghanem Alzerla çok tatlı yha tipine ölürüm <3

  19. Gercekden cox super bir dizidir. oyuncularida super bir rol yapmislar… Suriyalilarinda bu qeder yarasiqli olduqlarini bilmirdim super Emeyi kecen herkese tskrler..Allah Razi olsun,

    Azerbaycandan .

  20. Yuh be yazıklar olsun size böyle bir diziyi bile nasıl ele alıyorsunuz yok yakışıklı yok çirkin yok sosyetik yok antipatik bu ne ya siz nesiniz 86 doğumlu ilgilenenlere duyurulur biraz akıl karı Hz.ömer karakterinin bilgeliğine bakın biraz aklı başında dizi Hz.Ömer ama H.Muhammed (s.a.v)in islamı yayma davasına çok yer veriliyor ama siz o yakışıklı o kar,zmetik o genç

    • Yaşını merak edenlere söyledim. Biz aktörlerin yaşını merak edenlere duyurarak dizinin vermek istediği mesajı alamamışız ama Maşallah siz verilmek istenen mesajı (!) çok iyi alıp (!) hakaretler yağdırmışsınız.

  21. be bi tek ghanem icin izliyorum. guzel film ama biraz daha ghanem gorunse daha guzel olcakta neyse.
    cunku ben ona asik oldum.

    • sevgili nisa kardeş..eğer şunun yada bunun için izliyorsan diziyi bence boşa vakit geçiriyorsun.. ltfn yanlış anlama olurmu. amacın yakışıklı aktörlör görmekse birçok diziler vardır sana göre… sana cevap vermek vacip oldu ondan verdim…yoksa banane kişisel davdranışından.. davranışını uluorta yayınlarsan cvp verilir kusura bakma. az kitap da okusan..

  22. hz ali rolundeki adam harika bir insana bu kadarmi surme yakisir ..ayrica halid ve ebu cendelde favari oyuncularim.Ali rolune ondan daha iyi yakisicak birini bulamazlar .filim ilk izler izlemez makyozunun iranli ustalar oldugunu anladim cunku cok gercekci aliyide suslemiste suslemis:))

  23. gerçekten çok kaliteli bir dizi, emeklerine sağlık; oyuncuları yazan arkadaşın da emeğine sağlık :)

  24. hz.ömer islam dünyası için harika bir dizi bence ,peygamber efendimiz (s.a.v ) ve sahabeleri hakkında bir çok şey öğreniyoruz ,ramazan ayında gösterilmesi diziye daha bir anlam katmış ,her akşam sabırsızlıkla beklediğim tek dizi herkese tavsiye ederim

  25. I’m so obsessed with the series and with the cast !! + The Arabic language they are using and the phrases are breath taking literally !!

    Hey do you have more of Ghanem GIFS ? :D I like them

  26. ya çok güzel sizin de dediğiniz gibi ben çok etkileniyorum izlerken karakterler çok gerçekci ve iyi bir oyunculuk var.ayrıca oyuncuları da çok beğreniyorum

  27. bu dizinin orjinal adı ne kardeş, bi de bu dizisinin bir imdb sayfası yok mu? google’u alt üst ettim dizi ile ilgili hiç bir yabancı kaynak bulamadım

  28. slm hiraru şimdi açtım bigisayarı senin ve begüm arkadaşımızın mesajlarını gördüm bende samer ismail hayranıyım lütfen yeni resimler gördüğünde bize ekle nerde arıyorsak bulamıyoruz .

    • Daha önce herhangi bir dizide oynayarak herhangi bir imaj bırakmamış oyuncu seçmeye dikkat etmişler sanırım. Bundan sonra da birkaç yıl boyunca hiçbir yapımda yer alamayacak kendisi. TV programlarına falan katılırsa görürüz inşallah :)

  29. slm bu siteyi her gün takip ediyoruz arkadaşımla samer ismailin hayranlarıyız başka resimleri eklermisin lütfen bize yeni resimler yükle şimdiden çok çok teşekkürler.

  30. gerçek isimlerini günlerdir arıyordum.sadece mrk ama tskrler.gerçekten çok güzel bir dizi verilen emek çok büyük.hz ömerin tasvir edilmesi canlandırılması caiz görülmemiş ama bilmiyorum yinede allah bilir bizim gördüğümüz şimdiye kadar güzeldii.

Bir Cevap Yazın

